Bezorgen
Verzending van uw bestelling
Onze bestellingen worden, met uitzondering van produkten boven de 30 kg, bezorgd door GLS, FedEx of DPD Parcel Services. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden.
Bezorging van produkten en apparatuur zwaarder dan 30 kilogram Fitnessapparatuur, sauna's, infraroodcabines, jacuzzi's en aanverwante produkten worden bezorgd door onze eigen bezorgdiensten. Afhankelijk van het produkt en het produktype, zullen wij standaard ook de installatie van het produkt voor u verzorgen. Dit wordt per produkt altijd op de website vermeldt.
De bezorging vindt plaats op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 08.00 en 18.00 uur. Onze planningsafdeling zal voor levering altijd telefonisch of per email contact met u opnemen om samen met u het aflevermoment te bepalen.
Verzendkosten
De verzendkosten per land kunt u vinden onder "verzendkosten", onderaan onze website.
Voor remboursbestellingen hanteren wij een rembourstoeslag. De tarieven zijn afhankelijk van de bestelde produkten (boven of onder 30 kilogram) en worden weergegeven tijdens uw bestelling indien u kiest voor rembourslevering (contante betaling bij aflevering).
Levering bij meerdere artikelen
Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in eenmaal bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Indien u de voorkeur heeft om alle artikelen onafhankelijk van elkaar geleverd te krijgen dan kunt u dit kenbaar maken per email, telefonisch of in een van onze winkels.
Het kan voorkomen dat een bestelling niet verzonden is ondanks dat de aangegeven levertijd verstreken is. We brengen u altijd zoveel mogelijk via een e-mail op de hoogte van dergelijke vertraging. Mocht u 5 werkdagen na het verstrijken van de levertijd uw artikel nog niet ontvangen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Vertraging tijdens verzending
Als u bericht heeft ontvangen dat uw bestelling is verzonden maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet TNT Post, DHL, GLS of DPD parcel service in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw factuurnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.
U bent niet thuis tijdens de aflevering
Indien u niet thuis bent tijdens de aflevering, krijgt u de volgende werkdag uw bestelling opnieuw aangeboden. Mocht de levering door ons uitgevoerd worden en u bent niet thuis, dan nemen wij contact met u op voor het maken van een nieuwe aflever/installatie afspraak.
Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd
Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden.
Het artikel is toch niet (meer) leverbaar.
We hebben uw vooruitbetaling 2 weken na het plaatsen van uw bestelling nog niet ontvangen. Dit geldt alleen als u voor de betaalmethode ‘Vooruitbetalen’ heeft gekozen.
Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening.
Levertijd van uw bestelling
Wij streven naar volledige levering uit voorraad van alle produktgroepen en zullen alles in het werk stellen om uw bestelling zo spoedig als mogelijk te leveren, doch altijd binnen 30 dagen. Uiteraard behoudt u het recht om uw order op elk moment te annuleren, mocht de door u gewenste levertijd worden overschreden.
Identiteit van de ondernemer
Sanden Sports Superstores B.V.
handelend onder de naam/namen: Sanden Sports Superstores BV
Vestigings- & bezoekadres:
Brabantstraat 16 NL-5408 PS Volkel
Bouwerij 50 NL-1185 XX Amstelveen
Telefoonnummer: 0413256800
Bereikbaarheid: Vanaf maandag t/m vrijdag van 9:30 uur tot 17:30 uur, zaterdag van 10:00 uur tot 16:00.
E-mailadres: info@sandenshop.com
KvK-nummer: 17184701
BTW-identificatienummer: NL815290676B01
Adres Nederlandse Thuiswinkel Organisatie: Postbus 7001, 6710 CB EDE.